Tekst i wiele więcej

Dla dzisiejszych komputerów niewiele jest rzeczy niemożliwych do stworzenia. Często jednak problemem pozostaje brak możliwości przeniesienia projektów na papier w taki sposób, żeby nie straciły one na atrakcyjności. Sztuką okazuje się więc już nie tylko stworzenie programu, który pozwoli na napisanie tekstu czy opracowanie grafiki. Prawdziwa sztuka to stworzenie urządzeń, które te pomysły przeniosą na papier. Choć sprzedaż drukarek wydaje się prosta, to w rzeczywistości zaspokoić wszystkie oczekiwania różnych klientów jest niezwykle trudno. Tym bardziej, że coraz bardziej specjalistyczne drukarki zaczynają powoli rozdzielać się na kilka linii i znalezienie uniwersalnego urządzenia staje się coraz trudniejsze. Stąd też sprzedaż drukarek musi rozpoczynać się zawsze od dokładnego zbadania zapotrzebowania klienta: jak dużo, na jakim papierze i jakich dokumentów planuje on drukować. Czy będą to wydruki do użytku wewnętrznego czy też dostępne publicznie. Kolorowe czy monochromatyczne, tworzone w sieci czy przy pojedynczym komputerze. Wszystko to ma znaczenie i to, jaką drukarkę polecić klientowi musi być uzależnione od jego indywidualnych potrzeb.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Tonery. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.